Piektdien, 24. martā, 2.c klases skolēni iesaistījās iniciatīvā “Global School Playday”, pārvēršot šo dienu par “Spēļu un rotaļu dienu”, tā ļaujot skolēniem mācību saturu apgūt daudz neierastāk un aizraujošāk!
Diena sākās ar klases stundu, kur skolēni uzzināja, ka starp spēli un rotaļu pastāv būtiska atsķirība - ja spēles laikā tās dalībnieki izvirza savai darbībai mērķus, tad rotaļai ir svarīgs process. Katrs atnesa no mājām galda spēli un stāstīja citiem par to. Ar prieku skolēni iesaistījās rotaļās. Krievu valodas un ētikas stundās bērni ar interesi spēlēja lomu spēles, minēja mīklas. Mājturības stundā skatījās leļļu teātri (video) un paši veidoja no diegiem mīkstas rotaļlietas.
Pēc aizraujoši pavadītas dienas var secināt, ka skolotājam spēle dod iespēju palielināt skolēnu aktīvās darbības īpatsvaru mācību nodarbībā. Spēles laikā iespējams novērot un labāk iepazīt skolēnus: viņu spējas, raksturu, jo spēles situācijas ir ļoti daudzveidīgas un tās parāda skolēnu spontānu rīcību.
2.c klases audzinātāja Tatjana Vanaģele
https://dcv.lv/old/pecteciba/8-news/865-290317#sigProIda1359b7315