Sekmīgas pēctecības nodrošināšanai starp pirmsskolu un sākumskolu Daugavpils Centra vidusskolā 25. februārī tika organizēts seminārs, kura dalībnieki runāja par efektīvu, mūsdienīgu mācību stundu, par kritērijiem, kuriem tai jāatbilst, par diferencēto pieeju darbā ar skolēniem, par kopīgu mācīšanas un mācīšanās procesa redzējumu. Sākumskolas un pirmsskolas pedagogiem bija iespēja savstarpēji apmeklēt stundas/nodarbības, smelties idejas, pilnveidot savu profesionālo kompetenci un tādā veidā veicināt mācību procesa kvalitātes izaugsmi. Iedziļinoties un diskutējot par redzēto mācību stundās/nodarbībās, strādājot grupās, semināra dalībnieki definēja aktuālus jautājumus turpmākajai darbībai. Tiešsaistes aptaujā, kura notika semināra laikā, skolotāji atzina 3 lietas, kuras mudināja viņus iesaistīties stundu vērošanā. Un tās bija – sadarbība, izaugsme, interese, jauna pieredze, jaunas idejas, atbalsts, darba kvalitāte, komunikācija. Mācību stundu analīze ir pedagogu pašrefleksijas rīks, tas veicina profesionālu dialogu un sadarbību izglītības iestādē, palīdz nodrošināt audzēkņu sekmīgu pāreju no pirmsskolas uz sākumskolas izglītības posmu.